close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בניה מתקדמת: הצטרפו למגמה הירוקה

מערכת שורשה כסליו, תשפא21/11/2020

בניית בית פרטי בשיטה של בניה מתקדמת הוא עניין מורכב. נעשית עבודה רבה בתכנון ובייצור של החלקים וכן בהתאמתם והרכבתם באתר הבניה ועל כן אנו ממליצים לעבוד עם חברה/אדריכל המתמחה באופן בלעדי בבניה מתקדמת

תגיות:
לבניה מתקדמת יש המון יתרונות- מהירות, חסכוניות, גמישות בהקמה וניקיון אתר הבניה הן רק אחדות מהן. למעשה, קיימת סיבה אחת עלומה שהופכת את שיטת הבניה המתקדמת לעדיפה מאוד על פני אחרות והיא העובדה שזו הבניה הכי פחות מזיקה לאיכות הסביבה שקיימת כיום בשוק. שיטת הבנייה המתקדמת מיועדת הרבה יותר לשמור על איכות הסביבה מאשר שיטות אחרות. איך היא עושה זאת? המשיכו לקרוא!

בידוד תרמי מצוין
בניה מתקדמת מצטיינת ביעילות אנרגטית- כלומר, השימוש באנרגיות (חשמל) הוא נכון ומצומצם. כיצד עושים זאת? בעזרת תכנון טכנולוגי ונכון של הבית. בבתים שנבנו
בשיטת הבניה המתקדמת יש בלוקים המבודדים את הבית וגורמים לכך שיהיה פחות צורך בחימום וקירור. כמו כן, קיים שימוש נרחב בחומר בשם פוליסטרן F20 שהוא אחד המבודדים המצוינים ביותר שקיימים בשוק. מדובר בחיסכון של אלפי שקלים בשנה, וכן בצמצום של נזקי החשמל לאיכות הסביבה.

שימוש בחומרים ירוקים
השימוש בחומרים ירוקים (וכן הצמצום באנרגיית החשמל, כפי שפורט בסעיף הקודם) תורם לא רק לאיכות הסביבה אלא גם לאנשים שגרים בבתים שנבנו בשיטת הבניה המתקדמת. מחקרים מראים כי אנשים שגרים בבתים שנבנו בשיטות ירוקות ידידותיות לסביבה (כגון בניה מתקדמת) חיים לאורך זמן ואינם סובלים ממחלות.

בבניה מתקדמת קיים שימוש נרחב באלומניום ופוליסטרן. אלו הם חומרים שניתנים למיחזור, הם מבודדים יותר, והם קיימים בתפוצה נרחבת בכדור הארץ (בניגוד לעצים, לדוגמא).

צמצום הפגיעה באיכות הסביבה באתר הבנייה
שיטת הבניה של בניה מתקדמת היא טכנולוגית וחדשנית יותר מאשר שיטות אחרות. בעזרת החדשנות שלה, ניתן לתכנן במדויק כיצד תראה הבניה של המבנה בפועל, מה שחוסך טעויות שבסופו של דבר מאריכות את זמן הבניה ובכך פוגעות באיכות הסביבה.
בכלל, זמן הבניה קצר ומתומצת ביעילות של מבנה שנבנה בשיטת בניה מתקדמת יגרום בהכרח לכך שבניית המבנה מזהם פחות את הסביבה. אתר בניה שאינו פועל חודשים ואף שנים (אלא רק חודשים ספורים) יזהם פחות את הסביבה.

כמו כן, אתרי בניה שעובדים בשיטת הבניה המתקדמת הוכחו מחקרית כאלו שמשאירים הכי פחות פסולת בניין. הסיבה לכך היא העובדה שאת רוב חלקי הבית מייצרים במפעל סגור (ולא באתר הבניה עצמו), והתוצאה היא בניה נקייה וסטרילית.

לסיכום, לבניה מתקדמת יש יתרונות רבים בתחום הסביבתי. האדם המודרני המערבי הוא בעל מודעות לעתיד כדור הארץ וכן לבריאותו, וכפי שאנחנו דואגים למחזר, לאכול בריא ולהתאמן, כך אנו צריכים לדאוג לסביבת מגורים אידיאלית שתיטיב עם גופינו ועם כדור הארץ. זכרו כי תעשיית הבנייה היא אחת מהתעשיות המזהמות בעולם, ובזה שאתם בוחרים לבנות את הבית הפרטי שלכם בשיטת הבניה המתקדמת אתם דואגים לעתיד טוב יותר לצאצאים שלכם.

ועם זאת- יש לציין כי בניית בית פרטי בשיטה של בניה מתקדמת הוא עניין מורכב. נעשית עבודה רבה בתכנון ובייצור של החלקים וכן בהתאמתם והרכבתם באתר הבניה ועל כן אנו ממליצים לעבוד עם חברה/אדריכל המתמחה באופן בלעדי בבניה מתקדמת. אנו ממליצים לכם לעבור ביסודיות על פרויקטים קודמים של אנשי המקצוע בהם בחרתם וכן לשמוע המלצות מלקוחות קודמים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה